آخرین فایل ها
- بیشتر -الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها
بسم الله الرحمن الرحیم
تعدادصفحات فایل شما6 صفحه میباشد
فرمت فایل دانلودی word میباشد
سپاس از ضمن خدمت شما کاربرگرامی
شرح حال فایل
چکیده
|
|
| خود | خدا | خلق |
| |
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس حماسه آفرینان جاودان پایه ششم | شناختی | تفکر |
|
| * |
| |
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس حماسه آفرینان جاودان پایه ششم | عاطفی | ایمان |
|
| * |
| |
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره | شناختی | علم |
|
| * |
| |
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس حماسه آفرینان جاودان پایه ششم | شناختی | عمل | * |
|
|
| |
ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس حماسه آفرینان جاودان پایه ششم | عاطفی | اخلاق | * |
|
|
| |
فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند | شناختی | تفکر |
|
|
|
| |
علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت | روانی حرکتی | ایمان |
|
|
|
| |
درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت | شناختی | علم |
|
|
|
| |
استفاده از درس در طبیعت | روانی حرکتی | عمل |
|
|
|
| |
اندیشیدن در مورد اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است. | شناختی | اخلاق | * |
|
|
| |
ایمان داشتن به اینکه می توانم با تدریس کتاب هدیه های آسمانی درس حماسه آفرینان جاودان پایه ششم بهتر زندگی کنم | روانی حرکتی | ایمان | * |
|
|
| |
درک و آگاهی نسبت به شناخت این درس به عنوان نعمت الهی | شناختی | تفکر | * |
|
|
| |
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
| |||||||
Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند | |||||||
با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ | |||||||
معلم بعد از احوالپرسی نظر دانش آموزان را راجع به کتاب هدیه های آسمانی پایه ششم و درس حماسه آفرینان جاودان می پرسد و روش های علاقه مند نمودن دانش آموزان به این درس را به کار می گیرد. |
|