دانلود تحقیق درمورد پروژه راه

دانلود تحقیق درمورد پروژه راه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پروژه راه

با دانلود تحقیق در مورد پروژه راه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پروژه راه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پروژه راه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پروژه راه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (احمدآباد) در ۴۰ کیلومتری جنوب تهران میان بزرگراه تهران-قم و بزرگراه تهران-ساوه قرار گرفته است.

برنامهٔ ساخت این فرودگاه از پیش از انقلاب آغاز شده بود اما به دلایل مختلف ساخت آن با تأخیر مواجه شد. سرانجام در سال ۱۳۸۳ این فرودگاه رسماً آغاز به کار کرد و پروازهای آسیایی به این فرودگاه منتقل گردید

 

فرودگاه ۵/۱۳ هزار هكتاري

فرودگاه ۵/۱۳ هزار هكتاري موسوم به فرودگاه بين المللي امام خميني، در ۳۵ كيلومتري جنوب غربي تهران بين آزادراه تهران- قم و تهران- ساوه بنا شده است.

به دليل مسير بسيار دور اين فرودگاه از شهرهاي مجاور، مقرر بود همزمان با افتتاح فرودگاه، شبكه مترو تا فرودگاه گسترش يابد. اما به دليل نرسيدن اين خط مترو، فرودگاه در شرايطي افتتاح مي شود كه مسافران براي رسيدن به شهرهاي مجاور تنها قادر به استفاده از اتوبوس يا سواري هاي مستقر در فرودگاه هستند كه با توجه به بعد مسافت قطعاً پرداخت هزينه هاي گزافي را از مسافران طلب مي كنند. به عبارت ديگر، دسترسي به فرودگاه امام خود سفري گران قيمت خواهد بود كه علاوه بر صرف هزينه بسيار، صرف زمان و حوصله بسيار را نيز مي طلبد.

جالب آن كه فرودگاه بين المللي جديد از نظر سيستم هاي زيربنايي نظير فاضلاب، مخابرات و غيره به شبكه هاي اصلي هيچكدام از شهرهاي اطراف متصل نيست و به صورت مستقل، ملزم به پرداخت و تأمين كليه هزينه هاي انشعاب برق، آب، مخابرات، سوخت و گاز است...براساس سياست هاي در نظر گرفته شده براي احداث فرودگاه نيز علاوه بر احداث فرودگاه به صورت مرحله اي (تناسب با اعتبارات و امكانات اجرايي)، ترغيب سازمان هاي بهره بردار براي احداث ساختمان هاي مورد نياز و ج


8,000 تومان