دانلود تحقیق در مورد سلول های بنیادی

دانلود تحقیق در مورد سلول های بنیادی

0 2.6k
دانلود تحقیق در مورد سلول های بنیادی

با دانلود تحقیق در مورد سلول های بنیادی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سلول های بنیادی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سلول های بنیادی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سلول های بنیادی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده :

    سلولهای بنیادی،سلولهای اولیه ای هستند که قدرت تبدیل به سلولهای دیگر را دارند و می توانند جایگزین مناسبی برای سلولهای از بین رفته باشند؛از این رو در تولید بافتهای مختلف استفاده می شود که می توانند مشکل خیلی از افراد مبتلا به سرطانها و بیماریهای صعب العلاج را مرتفع سازند.این علم جدید در حیطه ی پزشکی، آینده ی نوید بخشی را برای بشریت خواهد داشت، چرا که نیاز انسان امروزی با تغییر اسلوب زندگی و شیوع بیماریهای مختلف به درمان  بیشتر شده  و در آینده با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام می شود یافته های علمی جدیدی توسط پژوهشگران به دست خواهد آمد.

هدف از این پژوهش آن است که با پیشرفت های شایان در حیطه ی پزشکی آشنایی یافته و توسعه مطلوب این رشته را درایران مورد بررسی قراردهیم.

 پژوهش حاضر به صورت کتابخانه ای  واستفاده از سایت های علمیصورت گرفته است ونتایج مطالعات آن است که در این رشته شاهد یافته های چشمگیریدر ایران خواهیم بود.


4,000 تومان