دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم؟

0 1.8k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم؟

همکار گرامی اگر میخواهید بدانید چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم با قیمت بسیار مناسب همراه شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم با مشخصات 35 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های خلاق ضعف درسی نسترن دانش آموز کم شنوا را بهبود بخشم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

توصیف وضع موجود

اینجانب ......  هستم.در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن دیر آموزی نسترن در کلاس بود.

او در در کلاس پنجم درس می خواند و از سمعک استفاده می کرد و پارسال کاشت حلزون داشت . وی از کودکی کم شنوا بود او حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

ضمن اینکه نسترن دختری مودب ،مرتب می باشد. در فعالیتهای علمی و  درسی علاقمند و فعال هست اما نمره هایی پایانی که کسب می کرد پائین بود .لذا با توجه به تعهد و مسئولیت معلمی و نیز برگزاری کلاس اقدام پژوهی،ویژگی های خوب اخلاقی نسترن و توجه او به من ،  انگیزه ای در من ایجاد کرد که یکی از اولویتهای من حل مشکل او باشد.تا تغییراتی در رفتار از لحاظ بهبود یادگیری به عمل آورم...


8,000 تومان