دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟

0 2.7k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟

دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟ با قیمت بسیار مناسب را به شما پیشنهاد میکنیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟ با مشخصات 31 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

توصیف وضعیت موجود

خط خوب یکی از مهارت‌هایی است که باید از سن کم به دانش‌آموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسم‌ها و عواملی که می‌توانند باعث مشکلات دست‌خط شوند ضروری به نظر می‌رسد. اینجانب .................آموزگار پایه سوم آموزشگاه...................... مدت.......... سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.  در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی  به فکر پژوهش برای رفع  مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

در نوشته های این دانش آموز اندازه ی حروف در یک کلمه با هم تناسب ندارند .( حروف دندانه دار ، ریز و حروف قبلی و بعدی را درشت می نویسد ) دو جزء کلمات ترکیبی را خیلی با فاصله می نویسد ، به طوری که دو کلمه ی جدا از هم تصور می شود. حروف گودی دار ( مقعر ) مانند " ی "  ، " ل " و " ن " را به صورت شکسته و گوشه دار می نویسد.

اتصالات حروف را در کلمات به صورت اصولی انجام نمی دهد و در نوشته هایش خط زمینه را رعایتنمی کند. گاهی که اشتباه می نویسد دوباره بدون پاک کردن ، روی همان کلمه ی اشتباه شروع به تصحیح می نماید . بنابراین نوشته ها ی وی نا مفهوم و کثیف به نظر می رسد. به خاطر همین بد خطی و عدم استفاده از مداد پاک کن در اکثر مواقع ، دفاتر و کتابهایش اغلب کثیف و نا مرتب است.

البته گاهی با تشویق های من و مادرش حوصله به خرج می دهد و خوب می نویسد. و این روزنه ای برای شروع به اصلاح وضع موجود برای من می باشد....


8,000 تومان